ABOUT US

Global Empire Harmony Team

Global Empire Harmony Team telah ditubuhkan pada tahun 2009 dengan gabungan empat ahli perniagaan yang berpengalamanluas dibidang 'Networking Business'.

GEHT merupakan Group of Company 'Super Power Team' dan Team kami telah membeli sebuah bangunan empat tingkat di Kuala Lumpur untuk operasi dan kemudahan 'business development' kepada rakan-rakan niaga.

Ia membuktikan GEHT & SPT merupakan satu Team yang benar-benar serius dalam melahirkan ahli perniagaan. Hasrat kami adalah untuk membawa anda semua ke arah 'Business Class' yang sebenar.

Bangunan yang lengkap dengan 'Franchise Store', mini bar/cafe, bilik seminar, 'business coach room', pejabat, store dan 'play land' (untuk kanak-kanak) menjadikan ia sebagai Institut Korporat untuk anda.

Anda dipelawa untuk menjadi rakan korporat GEHT dan SPT. Gunakan sepenuhnya kemudahan yang telah kami sediakan untuk urusan perniagaan anda.

Maksimumkan kejayaan dan kehebatan anda bersama kami !!

GEHT & SPT - Inovatif & Integriti


Global Empire Harmony Team

Global Empire Harmony Team incorporated on year 2009 with four well experience partner in networking business.

GEHT is a partner to Super Power Team and we have bought a four storey building in Kuala Lumpur as our Business Development Center to all partners.

We proved to you our serious spirit to born and bring you to a true business class.

Our Business Development Center completed with Franchise Store, mini bar/café, seminar and business coaching room, office and play land for children. This is a corporate institution center for you.

You are welcome to be GEHT and SPT business partner. Please fully utilize your facilities here.

Maximize your victory and successful with us !

GEHT & SPT – Innovative & Integrity